- This event has passed.
«Психометрія – нова зброя маркетологів або як «BigBrother» слідкує за тобою» – Teach-in
14.04.2018 @ 11:00 - 11:45
Teach-in: «Психометрія – нова зброя маркетологів або як “BigBrother” слідкує за тобою»
Освітній проект: «Управління комунікаціями та інформацією. Нові можливості нового світу»
Єгурнова Дар’я, магістрант кафедри ЕКММ, блогер, мандрівниця, фрілансер, тренер з інтуїтивного та правопівкульного малювання проводить зустріч на тему, що таке психометрія та з чим її «їдять». Будемо говорити про таке:
- «Ти – це те, що ти «лайкаєшь»», або як розпізнати психотип людини за активністю у соціальних мережах.
- Яким чином психометрія об’єднує психолога, маркетолога та соціолога.
- У чому насправді полягає робота контент-менеджера.
Формат заходу: Teach-in.
Вік аудиторії: без обмежень.
Тривалість: 45 хв.
Місце проведення: Арсенал Ідей Україна / Простір ідей: Science&Museum, НТУ «ХПІ», Електрокорпус, 1 поверх, вул. Кирпичова, 2, НТУ «ХПІ»
Організатор: кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту НТУ «ХПІ».
Контакти організатора: Куценко Тетяна +380 (99) 780-86-81, chkutsenko@gmail.com
Лектор / Спікер: Дар’я Єгурнова, магістр кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту НТУ «ХПІ».