- This event has passed.
Чому бізнес не працює без маркетингу
10.02.2018 @ 10:00 - 11:00
«Чому бізнес не працює без маркетингу» – бліц-інтерв’ю
Освітній проект «Управління комунікаціями та інформацією. Нові можливості нового світу» в рамках Суботи з Політехом (10.02.2018)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту НТУ «ХПІ» презентує серію авторських майстер-класів з управління комунікаціями та інформацією – це серія унікальних інтерактивних лекцій, спрямованих на ознайомлення школярів із сучасними інструментами управління інформацією та розвиток їх творчого, інтелектуального потенціалу, вміння працювати у малих групах.
Формат заходу: бліц-інтерв’ю.
Вік аудиторії: без обмежень.
Тривалість: 1 година.
Організатор: кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту НТУ «ХПІ».
Контакти організатора: Куценко Тетяна +380 (99) 780-86-81, chkutsenko@gmail.com
Лектор / Спікер: Юлія Індик, Marketing Director Мережі сендвіч-барів «FreshLine», Project Manager «День Музыки в Харькове»
Юлія Індик, випускниця кафедри ЕКММ 2010 року, директор з маркетингу Мережі сендвіч-барів «FreshLine», організатор фестивалю «День Музыки в Харькове» поділиться досвідом в сфері організації маркетингової діяльності. У форматі бліц-інтерв’ю ви отримаєте відповіді на наступні питання:
- Чому не слід ставити знак рівняння між маркетингом та рекламою.
- Чим зайнятий маркетолог у той час, коли не розсилає листівки клієнтам до свят.
- Чому бюджет на маркетингові заходи найбільшій в компанії.