- This event has passed.
Лекція «Розробка інтерактивної фізичної симуляції»
31.10.2019 @ 13:00 - 14:00
Як створити двовимірний космічний симулятор за годину
В межах лекції розглянуто процес формування моделі та процес практичної реалізації інтерактивної фізичної симуляції польоту умовного космічного апарату у двовимірному вакуумі. Використовуються закони класичної ньютонівської фізики, реалізація на двигуні Unreal Engine 4
Дата та час: | 31 жовтня 2019 р., 13:00-13:50 |
Місце: | Арсенал ідей |
Освітній проект (якщо є): | Канікули з Політехом |
Формат заходу: | Лекція |
Шкільні предмети, яким відповідає захід: | Фізика, математика, інформатика |
Вік аудиторії: | 13+ |
Тривалість: | 45-50 хв. |
Організатор (кафедра): | Кафедра комп’ютерних та радіоелектронних систем контролю та діагностики (КРСКД) |
Відповідальна особа/лектор: | Плєснецов Сергій Юрійович |
Розширений опис:
Моделювання фізичного процесу – це кропітка та складна задача, що вимагає знань фізики, математики, а також специфічних для конкретної симуляції особливостей процесу. Але це також дуже цікаве зайняття, особливо коли кінцеве рішення – це інтерактивне візуальне програмне середовище, що може мати в тому числі розважальну цінність! В лекції розглянуті всі етапи побудови програмної моделі – від розбору теоретичних аспектів моделювання до кінцевого програмування з урахуванням особливостей двигуна Unreal Engine 4. Прискорення, гравітація, орбітальний політ та корекція курсу – створіть свого сферичного коня у вакуумі!