Loading Події

« Усі Події

  • This event has passed.

Лекція/майстер-клас «Шестерні Gamedev’у: загальні принципи розробки комп’ютерних ігор, елементи використання Unreal Engine 4»

Березень 29 @ 13:00 - 13:50

принципи розробки комп’ютерних ігор

«Шестерні Gamedev’у» – принципи розробки комп’ютерних ігор!

Загальні принципи розробки комп’ютерних ігор, елементи використання двигуна Unreal Engine 4

Формат заходу: лекція та майстер-клас

Вік аудиторії: без обмежень

Тривалість: 1,5 години

Лектор / Спікер / Тренер: Плєснецов Сергій Юрійович

Організатор: кафедра КРСКД

Шкільні предмети яким відповідає захід: інформатика

Повний опис заходу:

  1. Опис історії індустрії відеоігор, еволюція відповідних технологій.
  2. Огляд сучасних технологій, що використовуються в розробці відеоігор, а також апаратних та програмних платформ.
  3. Огляд ігрового двигуна Unreal Engine 4. Огляд відомих проектів, що використовують дану технологію.
  4. Приклад розробки елементарного ігрового медіадодатку на базі креслень (“Blueprints”) з використанням гібридного графічного стилю (2d+3d (2,5d)).

 

принципи розробки комп'ютерних ігор

 

 

Поширити:

Деталі

Дата:
Березень 29
Час:
13:00 - 13:50
Подія Categories:
, ,

Місце проведення

Простір ідей: Science&Museum / Арсенал Ідей Україна, (НТУ “ХПІ”, Електрокорпус, 1 поверх)
вул. Кирпичова, 2, НТУ "ХПІ"
Харків, 61002 Ukraine
+ Google Map
Телефон:
+380 (57) 707-69-44
Сайт:
facebook.com/prostir.idei/