Loading Події

« Усі Події

  • This event has passed.

Принципи розробки комп’ютерних ігор “Шестерні Gamedev’у”

Січень 12 @ 10:00 - 11:30

принципи розробки комп’ютерних ігор

«Шестерні Gamedev’у» – принципи розробки комп’ютерних ігор!

Загальні принципи розробки комп’ютерних ігор, елементи використання двигуна Unreal Engine 4

Формат заходу: лекція

Вік аудиторії: без обмежень

Тривалість: 1,5 години

Лектор / Спікер / Тренер: Плєснецов Сергій Юрійович

Організатор: кафедра КРСКД

Шкільні предмети яким відповідає захід: інформатика

Повний опис заходу:

  1. Опис історії індустрії відеоігор, еволюція відповідних технологій.
  2. Огляд сучасних технологій, що використовуються в розробці відеоігор, а також апаратних та програмних платформ.
  3. Огляд ігрового двигуна Unreal Engine 4. Огляд відомих проектів, що використовують дану технологію.
  4. Приклад розробки елементарного ігрового медіадодатку на базі креслень (“Blueprints”) з використанням гібридного графічного стилю (2d+3d (2,5d)).

 

принципи розробки комп'ютерних ігор

 

 

Поширити:

Деталі

Дата:
Січень 12
Час:
10:00 - 11:30
Подія Category:

Організатор

Сергій Радогуз, координатор проекту Просторі ідей: Science&Museums / Арсенал Ідей Україна в НТУ “ХПІ”
Телефон:
+380 (96) 108-38-34
Е-mail:
prostir.idei.khpi@gmail.com
Сайт:
facebook.com/serge.radoguz

Місце проведення

Простір ідей: Science&Museum / Арсенал Ідей Україна, (НТУ “ХПІ”, Електрокорпус, 1 поверх)
вул. Кирпичова, 2, НТУ "ХПІ"
Харків, 61002 Ukraine
+ Google Map
Телефон:
+380 (96) 108-38-34
Сайт:
facebook.com/prostir.idei/